Meer Terug naar website

Zoeken

Producten: laatst toegevoegd

  • {{cartItem.Quantity > 1 ? cartItem.Quantity + "x" : ""}} {{cartItem.Product.Title}} {{cartItem.Frequency}} {{cartItem.Product.Title}} Aantal: {{cartItem.Quantity}} {{cartItem.Quantity > 1 ? cartItem.Quantity + "x" : ""}} {{cartItem.Product.Title}} {{cartItem.Color}}
Totaal: {{NrOfProducts}} artikelen Naar uw producten

Service en ledigen

De meest gestelde vragen over onze service en ledigingen hebben wij voor u gebundeld in verschillende onderwerpen. Als de vraag er niet bij staat die u zoekt, kan u contact met ons opnemen.

Afvalkalender

Ik wil graag een afvalkalender ontvangen. Hoe vraag ik deze aan?
Een afvalkalender kunt u eenvoudig aanvragen via MyVanGansewinkel. Wij sturen de kalender vervolgens naar uw e-mailadres.
Op de ledigingskalender staan ook feestdagen als ledigingsdagen. Wanneer komen jullie dan?
Enkele weken voor de betreffende feestdag ontvangt u per post of per e-mail de voorgestelde ledigingsdag. Op dat moment kunt u uw wensen aangeven.
Hoe moet ik me aanmelden voor een vervangende lediging voor een feestdag?
Enkele weken voor de betreffende feestdag ontvangt u per post of per e-mail de voorgestelde ledigingsdag. Op dat moment kunt u uw wensen aangeven.
Komen jullie bij een vervangende ledigingsdag ook op hetzelfde tijdstip?
Het kan zijn dat wij op een ander tijdstip bij u langskomen dan u van ons gewend bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw container op de avond ervoor of uiterlijk om 06.30 uur op de vervangende ledigingsdag buiten te plaatsen? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Afzetcontainers

Kunnen wij een voorkeurstijd aangeven?
Ja, dat is mogelijk per dagdeel (ochtend of middag). Hier proberen wij rekening mee te houden. Wij kunnen dit echter niet garanderen.
Ik ontvang geen bon van de chauffeur, klopt dat wel?
Wij rijden met een digitale boardcomputer. Gegevens worden automatisch opgeslagen, waardoor u geen bon meer krijgt.
Wat is de maximale belading van een afzetcontainer?
De maximale belading van een volle afzetcontainer bedraagt 10 ton.

Container is vol

Mijn container is vol. Wat moet ik doen?
U kunt een (extra) lediging aanvragen via MyVanGansewinkel, de MyContainerApp, per e-mail, of neem telefonisch contact via het gratis nummer 0800-0130 met ons op.
Wanneer wordt mijn container geledigd?
Uw container wordt geledigd op vaste dagen. De ledigingsdagen kunt u terugvinden in uw ledigingskalender. Wanneer u geen ledigingskalender heeft, kunt u deze eenvoudig aanvragen via MyVanGansewinkel.
Hoe bied ik mijn container aan?
Om een container zo aan te bieden dat hij op een veilige manier geledigd of opgehaald kan worden, gaat u zo te werk:
  • Containers staan aan de straatkant;
  • Ze staan op een loopafstand van maximaal 10 meter tot aan de vrachtwagen;
  • Ze staan zo dat ze geplaatst en verrijdbaar zijn op een vlakke en harde ondergrond, zonder niveauverschillen;
  • Ze zijn goed bereikbaar voor de ophaalvrachtwagen. Rolcontainers biedt u gesloten aan. Let erop dat u het vooropgestelde gewicht niet overschrijdt.
Ook voor afzetcontainers hanteren we bepaalde voorschriften. Graag uw aandacht voor de volgende afspraken:
  • Niet overbeladen in de hoogte (niet boven de rand laden).
De maximale belading van een volle afzetcontainer bedraagt 10 ton.

Container reparatie

Mijn container is kapot. Wat moet ik nu doen?
Een kapotte container is erg vervelend. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-0130. We kijken dan samen met u naar een oplossing.
Mijn perscontainer meldt een storing. Wat moet ik doen?
Neem direct telefonisch contact met ons op via het gratis nummer 0800-0130, dan zorgen wij dat deze melding direct wordt opgevolgd.
Mijn container is gestolen. Wat moet ik nu doen?
U dient hiervoor aangifte te doen bij de politie. Met het aangiftebewijs gaan we samen met u kijken naar een oplossing.
Mijn container is afgebrand. Wat moet ik nu doen?
U dient dit op te geven bij uw verzekeraar. Neem vervolgens contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing.

Extra ledigingen

Wij hebben tijdelijk of eenmalig extra afval. Kan ik de container extra laten ledigen?
Ja, dat kan. U kunt een extra lediging aanvragen via MyVanGansewinkel, de MyContainer app, per e-mail of neem telefonisch contact met ons op via het gratis nummer 0800-0130.

Gevaarlijk afval

Ik heb gevaarlijk afval aangemeld. Wanneer wordt dit opgehaald?
Wij hanteren hiervoor 10 werkdagen. Is deze termijn verstreken, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik gevaarlijk afval aanmelden?
Hiervoor kun u gebruikmaken van het afroepformulier.

Klachten & complimenten

Ik heb een compliment. Waar kan ik hiermee terecht?
Complimenten ontvangen wij graag. U kunt ons contactformulier gebruiken om een compliment door te geven. U kunt uw compliment ook telefonisch doorgeven via het gratis nummer 0800-0130, of plaats uw compliment op onze Facebook pagina.
Ik heb een klacht. Waar kan ik hiermee terecht?
We vinden het erg vervelend dat u een klacht heeft. We streven namelijk naar een hoge servicewaarde. Indien u een klacht heeft, kunt u deze doorgeven via MyVanGansewinkel. Wij zullen na het ontvangen van de klacht samen met u naar de beste oplossing kijken. Uiteraard kunt u uw klacht ook telefonisch doorgeven op het gratis nummer 0800-0130.

Rolcontainers

Hoe laat komen jullie? Normaal zijn jullie hier al eerder.
We hebben met u de afspraak dat we deze dag komen. Dat kan de gehele dag zijn. Door verschillende factoren kan dit tijdstip per keer verschillend zijn.
De container is niet leeggemaakt, waarom is dat?
Het kan zijn dat de container niet bereikbaar was. Zorg dat uw container zichtbaar aan de openbare weg aangeboden wordt. Een andere reden kan zijn dat uw container op slot zat, dat de container te zwaar was of vanwege een openstaande, vervallen factuurbedrag. Wij vragen u dit zo snel mogelijk te melden via MyVangansewinkel, per e-mail, of neem telefonisch contact met ons op via het gratis nummer 0800-0130, zodat we samen naar een geschikte oplossing kunnen kijken.

Start dienstverlening

De ingangsdatum van mijn contract klopt niet, want de eerste lediging is later dan de startdatum op mijn factuur.
Vanaf het moment dat uw container geplaatst is, kunt u gebruikmaken van deze container en start de dienstverlening.
Wanneer wordt mijn nieuwe container geplaatst?
Bij de contractonderhandeling zijn er afspraken gemaakt over het plaatsen van uw container. Heeft u hier verder nog vragen over? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Voor al uw vragen

bel: 0800 - 0130

Elke werkdag bereikbaar van 8:00 tot 17:30