Meer Terug naar website

Zoeken

Producten: laatst toegevoegd

  • {{cartItem.Quantity > 1 ? cartItem.Quantity + "x" : ""}} {{cartItem.Product.Title}} {{cartItem.Frequency}} {{cartItem.Product.Title}} Aantal: {{cartItem.Quantity}} {{cartItem.Quantity > 1 ? cartItem.Quantity + "x" : ""}} {{cartItem.Product.Title}} {{cartItem.Color}}
Totaal: {{NrOfProducts}} artikelen Naar uw producten
Service zoals u verwacht
Op de manier zoals u het wilt

Containers

Hoe vol of hoog mag een container worden gevuld?
Het afval mag niet boven de rand van de container uitsteken. Als de container te hoog is gevuld, mag de chauffeur weigeren de container mee te nemen of te legen en kunnen extra transportkosten in rekening worden gebracht.
Krijg ik bericht wanneer de container geplaatst wordt?
Het is niet mogelijk om een exact tijdstip af te spreken. U kunt in het opmerkingenveld van uw bestelling wel een voorkeur aangeven. Hier kan echter door bijvoorbeeld file of autopech van afgeweken worden.
Hoe lang mag de container blijven staan?
De prijzen van de containers zijn inclusief 2 weken huur. Wilt u langer gebruik maken van de container? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld van de bestelling.
Mag ik ook ander afval in de container doen?
Nee. Voor ieder soort afval gelden aparte acceptatievoorwaarden, waarin staat beschreven wat er wel en wat er niet in de container mag. Indien er afval in een container zit dat er niet in thuis hoort, kan dit leiden tot extra kosten.
Moet ik aanwezig zijn bij het legen of ophalen van de container?
Nee. U hoeft niet bij het ophalen aanwezig te zijn, tenzij de container niet goed bereikbaar is voor de chauffeur.
Wanneer wordt een container geleegd of opgehaald?
Afzetcontainers worden altijd op afroep geledigd. Met andere woorden: u geeft zelf aan wanneer de container opgehaald kan worden. U kunt dit telefonisch via 0800 - 0130 (gratis) aan ons doorgeven.
Wat gebeurt er als iemand anders afval in mijn container gooit?
In de periode dat de container door u gehuurd wordt, bent u zelf verantwoordelijk voor het afval dat er in wordt gedaan. Controleer de inhoud dus goed, voordat u de container weer laat ledigen. Indien er afval in een container zit dat er niet in thuis hoort, kan dit leiden tot extra kosten.
Mijn huisvuilcontainer is niet geledigd, wat nu?
Als uw huisvuilcontainer niet is geledigd kunt u contact opnemen met uw gemeente of kijken bij onze huisvuilservicedesk.

Niet gevonden wat u zocht?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 – 17:30

Bel gratis

0800 - 0130

Of vul het contactformulier in

Social media

Wilt u graag op de hoogte blijven van alle laatste nieuwtjes? Dit kan via ons afvaljournaal maar ook via Social media