Meer Terug naar website

Zoeken

Producten: laatst toegevoegd

  • {{cartItem.Quantity > 1 ? cartItem.Quantity + "x" : ""}} {{cartItem.Product.Title}} {{cartItem.Frequency}} {{cartItem.Product.Title}} Aantal: {{cartItem.Quantity}} {{cartItem.Quantity > 1 ? cartItem.Quantity + "x" : ""}} {{cartItem.Product.Title}} {{cartItem.Color}}
Totaal: {{NrOfProducts}} artikelen Naar uw producten

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben wij voor u gebundeld in verschillende onderwerpen. Als de vraag er niet bij staat die u zoekt, kan u contact met ons opnemen.

Algemene en actuele vragen

Hoe bestel ik een container?
U kunt een container bestellen via onze online webshop. U kunt hier eenvoudig de containers die u nodig heeft in uw winkelwagen plaatsen om vervolgens een bestelling voor deze diensten te plaatsen.
Hoe lang mag de container blijven staan?
De prijzen van de containers zijn inclusief 2 weken huur. Wilt u langer gebruik maken van de container? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld van de bestelling.
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is aangekomen?
U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Een kopie van deze bevestiging gaat naar onze orderafdeling, zodat zij uw bestelling in behandeling kunnen nemen.
Hoe wordt mijn betaling geregeld?
U kunt uw bestelling via iDEAL betalen. Deze betaling wordt technisch verzorgd door de betalingsprovider Ogone.
Kan ik als bedrijf een container bestellen?
Als bedrijf kunt u uw container bestellen via www.vangansewinkel.nl/zakelijk
Kan ik eerst advies krijgen?
Uiteraard kunt u ook eerst advies vragen. Wij bezorgen u een antwoord dat volledig is afgestemd op uw specifieke situatie.
Voor advies is Van Gansewinkel Klantenservice telefonisch gratis bereikbaar op nummer:

0800 - 0130

Van Gansewinkel is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00
Daarnaast kunt u voor vragen of advies contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen.
Krijg ik een factuur?
Als u bestelt, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Indien u een factuur nodig heeft (bv. voor uw bouwdepot), dan kunt u dit opgeven in het opmerkingenveld bij uw bestelling.
Kan ik mijn container op de openbare weg laten plaatsen?
In de meeste gemeentes dient u een vergunning aan te vragen voor het plaatsen van een container op de openbare weg. Indien u dit niet doet kunt u hiervoor een boete ontvangen. Bekijk de specifieke voorwaarden voor meer informatie.
Hoe laat wordt mijn container geplaatst?
Uw container wordt over het algemeen in de middag geplaatst. Wanneer u uw container in de ochtend geplaatst moet worden kunt u deze wens doorgeven in het opmerkingen veld bij uw bestelling.


Veelgestelde vragen per categorie

Afval

Van Gansewinkel kan alle soorten afval verwerken ook al staan deze niet op onze site. Wilt u meer weten?

Bekijk alle 5 de vragen

Van Gansewinkel

Heeft u buiten de informatie die op onze site staat nog verdere vragen over Van Gansewinkel?

Bekijk alle 3 de vragen

Containers

U kunt eenvoudig zelf aangeven hoe lang u een container wilt huren via onze shop. Wilt u meer weten?

Bekijk alle 9 de vragen
Voor al uw vragen

bel: 0800 - 0130

Elke werkdag bereikbaar van 8:00 tot 17:30

Niet gevonden wat u zocht?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 – 17:30

Bel gratis

0800 - 0130

Of vul het contactformulier in

Social media

Wilt u graag op de hoogte blijven van alle laatste nieuwtjes? Dit kan via ons afvaljournaal maar ook via Social media